fredag 5. mars 2010

Da er vi i gang!

Gårsdagen: Vi penslet platene våres, fremsiden og baksiden. De sto til tørk en natt, og nå er de klare til å brukes.

I dag: Jeg skisset ferdig skissen jeg startet på i går, og er egentlig ganske fornøyd. Nå har jeg tegnet skissen på platen - for å gjøre den lettere å forme senere.
Eneste som ble litt vanskelig var det å få kroppen til å se mannelig ut. Med altfor stor bak og hofter blir den automatisk kvinnelig, derfor har det vært mye frem og tilbake med å få den bra. Selv om rumpen fortsatt ser litt stor ut, så får vi late som dette er en fotballstjerne med gigantiske rumpemuskler? Hehe.

Håper resultatet blir bra, så langt er jeg fornøyd. Og når man er fornøyd, så blir det man driver med automatisk en fornøyelse.
- Kan poste bilder senere, akkurat nå i dag har jeg ikke tid, men det kommer! Be patient.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar